×
بیتحرف ماحرف شما
x - »
| 31 ارديبهشت 1403, 4:12 ب.ظ
0098 21 88961224

با گام های رسول ، از حراء تا کربلا !
توزیع ضماد و عصاره ی خرفه ، در راهپیمایی اربعین

هدیه ی درمانی موکب عالمی زینب کبری سلام الله علیها


دانلود فایل ضمیمه ویدیویی
به منظور التیام تاول پای راهپیمایان و رفع گرمازدگی و گلودرد ، در اربعین سال جاری اولین پارت دارو و ضماد و اسپری گیاه فاطمی خرفه که محصول مزرعه تحقیقاتی " بنیاد فرهنگی فاطمةالزهراء سلام الله " علیهاست در تیراژی محدود و بالینی و بصورت پایلوت در بین اربعینیان توزیع می شود.
قابل ذکر این که این روش درمانی در اربعین های سال های گذشته نیز در قالب پماد و کرم در اختیار راهپیمایانی که دچار تاول و زخم پا شده بودند ، قرار گرفت . این روش حتی پیشگیرانه ؛ پیش از این نیز طی چند دوره ارسال عصاره و کرم به سوریه از سوی واحد ایثارگران ، در اختیار مدافعان حرم در قالب بسته ی نمونه ی همراه در کوله ی رزمی شان قرار داشت. امسال آخرین بازخورد این درمان انجام و از سال آینده با جذب اسپانسرها و حامیان اهلبیتی ، در تیراژی وسیع اختصاصاً از سوی " موکب عالمی زینب کبری سلام الله علیها " تولید و در اختیار عموم اربعینیان و زائران عتبات عالیات قرار خواهد گرفت.
خرفه گیاه بومی ایران و حاوی مقادیر بالایی از ترکیبات آنتی اکسیدان گلیکوزید های قلبی، گلیکوزیدهای آنتراکینون، ترکیبات ساپونین و فلاونوئید کرمارین، دوپامین، دوپانورآدرنالین و آدنوزین ، انواع ویتامین ها ، املاح و مواد معدنی ، امگا3 و... در بیش از 72 ماده از مواد مؤثره ی پایه بوده و در بیش از 90 بیماری اعم از انواع بیماری های پوستی ، قلبی - عروقی ، ریوی ، دیابت و قند خون ، فشارخون ، چربی خون و...طی تحقیقات آکادمیک و علمیِ بیش از 20 کشور جهان از جمله ایران ، کانادا ، چین ، آمریکا ،استرالیا ، کره و...دارای خاصیت درمانی قطعی است.
اولین آزمایش بالینی گزارش شده و قطعی الاثر این گیاه فاطمی - که در روایت امام صادق علیه السلام " اشرف سبزیجات " - و در ترجمان علمی معاصر این روایت از سوی سازمان بهداشت جهانی و مراکز علمی پژوهشی جهان سوپر گیاه و گیاه فراهوشمند - نامیده شده است ، بر روی پای مبارک رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در مسیر حراء صورت گرفته ؛ و این گیاه یکی از معجزات فراگیر و علمی اهلبیت علیهم السلام در جهان است که پروژه تحصیل و فرآوری و تحقیق و ترویج عملی و علمی آن طی 30 سال اخیر ، از سوی بنیاد فرهنگی فاطمةالزهراء سلام الله علیها در ایران و جهان با تشکیل بانک جامع اطلاعات خرفه و ارتباط مستمر با پژوهشگران و تولید کنندگان این گیاه در دست ایجاد و انجام و تکمیل و تدوین علمی نوآورانه بوده است.این بنیاد عموم کسانی را که مایل به شرکت در این پروژه جهانی اند به همکاری دعوت می کند و از طریق موکب عالمی زینب کبری سلام الله علیها به حول و قوه ی حق هرساله دستاورد عینی این پژوهش ها و تولیدات را در اختیار اربعینیان قرار می دهد.

برچسب ها :


نام*
ایمیل*
نظر*




نسخه قابل چاپ
کد خبر : 50143
تاریخ خبر : 1401/06/16-10:24
تاریخ به روز رسانی : 1401/08/02-20:27