×
بیتحرف ماحرف شما
x - »
| 31 ارديبهشت 1403, 2:47 ب.ظ
0098 21 88961224

نگاهی از جنس تاریخ!

نامه مسئول سازمان جهانی فاطمة الزهراء به رئیس جمهوری سوریه

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهور ی سوریه

برادر گرامی جناب آقای بشار اسد

با سلام و اهداءتحیِّات

ابتدا می خواهم در مسیر مقاومت اسلامی کشور متبوع شما ، سپاس خویش را از خداوند متعال به خاطرحفظ شما و مردمتان اعلام دارم . مقاومتی که به جهان ثابت کرد علیرغم تجمع مستکبران عالم ، بهایی زیبا از همبستگی کشورهای مسلمان و برادر و همراه است. این بها که همچنان کشور مظلوم و رنجدیدۀ سوریه را در پناه خداوند تبارک و تعالی حفظ خواهد کرد ، سرفصلی از یک حماسه بی نظیر را به نسل های بعدی سوریه تقدیم خواهدداشت . حماسه ای که در کشور ما نیز با گونه ای دیگر از هجمه و همدستی مستکبران جهان، سرمایۀملی ایران اسلامی در راه تمدن ما شد.

اینجانب که در مسیر این جهاد دشوار امّا سربلند- به عنوان یک کمک رسان مددکار مردم و رزمندگان سوری - با شماهمراه بوده ام ، در جریان سفر به حلب و بازدید از تل عزان ، با یکی از سرفصل های رنج کشورتان در العیس مواجه شدم که نام آن پرچم ترکیه بود! این مواجهه نگاهی از جنس تاریخ بود. در منظری که خداوندمان می خواست ثبت و برای جهان و جهانیان گواهی شود. این گواهی در ذهن و قلب اینجانب روزهامرا به فکر واداشت تا به صرافت نگاشتن یک نامه به رئیس جمهور ترکیه رساند. نامه ای که همگان بر بی اثر بودنش اذعان داشتند، امّا به زعم اینجانب آنچه در پیش چشم خالق عالم محقق می شود ، هیچگاه بی تأثیر در روند حقایق عالم نیست. در این میان مهم فقط عکس العمل و واکنش انسان ها و انسانیّت نیست، مهم نظر و نگاه وعنایت خداست که بالاتر از همۀ حقیقت هاست. و ای برادرصبور! حقیقتِ بالاتر این است که مقاومت اسلامی در جهان بر همۀ هجمه ها و لطمه ها و نقشه ها و فتنه ها پیروز خواهد شد. این وعدۀ خدا به صابرین است و ملت و دولت شما در آزمون صبر این سال های سختی و جهاد این را از عمق جان آموخته است .

اکنون با این اعتقاد و مبنا لازم است بدانید تا محو کامل هجمه و فتنه از کشور شما ، خواهران وبرادران مسلمانتان و نیز آزادگان عالم ، لحظه ای از حمایت آن کشورمظلوم و مورد تهاجم دست برنداشته و دعای ما و مردم مان همواره با شما یار خواهدبود.

درخاتمه، با تقدیم نسخه ای از نامه ارسالی به جناب اردوغان که مع الأسف ده روز بعد از آن با بمباران سوریه فصلی مغایر با مفاد انسانی مورد نظر و درخواست این نامه را گشود، امیدوارم راهی تازه در مسیر پایان قطعی جنگ و کوتاه شدن دست تمام مهاجمان و متجاوزان و دشمنان آشکار و پنهان بر روی کشور عالی ، گشوده گردد . امیدی که بنا بروعدۀ الهی حتمی ، محقق و منصور است.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ریاست سازمان جهانی فاطمة الزهراء سلام الله علیها

و مسئول دفتر کمک رسانی جهانی سپابن

تهران - ایران اسلامی

شنبه 20مهر 1398 شمسی

مصادف با 12 اکتبر 2019 میلادی


برچسب ها :


نام*
ایمیل*
نظر*




نسخه قابل چاپ
کد خبر : 50059
تاریخ خبر : 1398/08/08-08:56
تاریخ به روز رسانی : 1401/08/02-20:30